tss tss .

tss

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۲۰ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

مدل پيراهن دخترانه

خريد پوشاك و لباس براي كودكان كار راحتي نيست و در مواردي ممكن است بسيار وقت گير و آزار دهنده باشد. در اين مطلب نكاتي را در خصوص خريد پوشاك بچه گانه مطرح مي كنيم. پوشك بچه و انتخاب نوع مناسب آن يكي از فاكتورهاي مهم در رفع نيازهاي اوليه كودك است. پوشك مناسب بايد به نحوي باشد كه زمينه راحتي و آرامش كودك را فراهم سازد در غير اينصورت مي تواند باعث بوجود آمدن عوارضي در نحوه راه رفتن و حالت پاهاي كودك بشود. لباس نقش مهمي در زيباتر شدن ظاهر كودكان و بزرگسالان دارد و اهميت آن به حدي است كه افراد زيادي مبالغ بالايي براي خريد آن هزينه مي كنند. براي انتخاب لباس بايد دقت نماييد كه مدل لباس متناسب با وزن و فرم اندامتان باشد؛ زيرا با انتخاب لباس متناسب با قد و وزن و رنگ پوست ظاهري زيبا و دلخواه براي خود رقم مي زنيد. علاوه بر اين مادران علاقه زيادي دارند كه براي كودكانشان لباس هاي زيبا و شيكي تهيه نمايند و اين موضوع هميشه دغدغه آن ها محسوب مي شود. در اين مقاله قصد داريم چندين مدل لباس دخترانه بچه گانه را به شما معرفي كنيم تا با الگو گرفتن از آن ها تيپ و ظاهري جذاب براي دختر بچه زيبايتان رقم بزنيد.

مدل پيراهن دخترانه

پيراهن يكي از لباس هاي ضروري دختر بچه ها مي باشد كه با توجه به فصول و مناسبت ها از پارچه هاي مختلف براي توليد آن ها استفاده مي شود. در ادامه تصاوير زيبايي از چند مدل پيراهن دخترانه را نمايش مي دهيم.

شيك ترين بلوز و دامن دخترانه

مادران خوش سليقه علاقه خاصي دارن كه براي دختر بچه هايشان بلوز و دامن هاي زيبا تهيه نمايند. در ادامه اين مقاله قصد داريم تصاوير شيك ترين بلوز و دامن دخترانه و جديدترين مدل لباس دخترانه را براي شما عزيزان قرار دهيم. نكات قابل توجه در خريد پوشاك بچه‌گانه دنياي مد و پوشاك بچه‌گانه از جمله مواردي است كه پدر و مادران جوان به آن توجه كرده و به شيك پوشي كودك خود اهميت مي دهند و مواردي مانند جنس، مدل و قيمت را در خريد لباس كودكان مد نظر قرار مي دهند. علاوه بر اين در خريد لباس بچگانه بايستي مواردي را متناسب با فصل، كاربرد و  سن كودك مورد توجه قرارداد  كه در اين مقاله به شرح خلاصه اي از اين نكات مي پردازيم. لباس اسپورت بچه گانه شيك نكات مهم در خريد لباس بچگانه كودك بايستي در لباسي كه بر تن مي‌كند، راحت و آزاد باشد. پوشاك بچه‌گانه دقيقا مي بايست متناسب با سايز كودك خريداري شود. بطوريكه بيش از حد چسبان و يا بطور اغراق آميز گشاد نباشد. اگر چنانچه پوشاك بچه را فارغ از رنگ و طرح آن، متناسب با سايز كودك خريداري كنيد، ظاهري زيبا به كودك خود مي‌بخشيد. نكته بعدي كه بايستي به آن توجه شود، جنس پوشاك است. پوشاك بچه گانه نبايستي از نوع به اصطلاح خارش‌دار و يا زبر باشد. حتي اگر چنانچه درصدد خريد لباس زمستانه هستيد، مي‌بايست  جنس هاي نرم پشمي و يا كتان را انتخاب نماييد. همچنين الياف طبيعي كه فاقد مواد شيميايي هستند، مي‌توانند بهترين گزينه در اجناس پوشاك بچه باشند. طبيعتا براي فصول گرما نيز اجناس نخي را براي تهيه پوشاك بچه انتخاب نماييد. اجناس پلاستيكي علاوه بر افزايش گرماي دماي بدن كودك باعث تعريق و رطوبت بدن او نيز مي‌شود. جنس مناسب را براي پوشاك كودكان انتخاب كنيد. طرح و رنگ پوشاك بچه بايستي متناسب با سن كودك باشد. تا حد امكان از رنگ‌هاي تيره دوري نماييد. به دليل آنكه از نظر روانشناسي رنگ تيره در روحيه كودك تاثير گذار بوده و اگر در خريد پوشاك بچه به رنگ‌هاي تيره زياده‌روي كنيد، به تدريج روحيه كودك افسرده خواهد شد. بنابراين از رنگ‌هاي شاد و روشن جهت تهيه پوشاك بچه گانه استفاده نماييد. كودكان مي‌توانند در ارتباط با پوشاك خود تا حدي نظر دهند. براي تيپ مهماني كودكان، مي‌توان از پاپيون براي پسربچه‌ها همراه با پيراهن و جليقه مشابه لباس اسپرت بچه گانه  استفاده كرد. براي پوشاك بچه‌گانه دخترانه ويژه مهماني نيز، پيراهن‌هاي مدل عروسكي و زيبايي در بازارهاي پوشاك بچه گانه در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها عرضه مي‌شود، كه مي‌توان از آنها بهره‌مند شد. علاوه بر آن مي‌توان از كلاه‌هاي فانتزي ويژه مهماني نيز استفاده كرد. اتاق خواب دخترانه صورتي

 دخترانه

طراحي دكوراسيون و نحوه چيدمان وسايل اتاق روي روحيه شما تاثير دارد . براي اين كه بهترين طراحي را براي اتاق خواب خود پياده سازي كنيد بايد وقت بگذاريد و با آگاهي در مورد رنگ ، نورپردازي و نحوه چيدمان وسايل تصميم بگيريد . سبك هاي متنوعي براي طراحي دكوراسيون داخلي اتاق خواب دخترانه وجود دارد . استفاده از رنگ هاي شاد محيط زيبا و دوست داشتني را براي اتاق شما به وجود مي آورد . اتاق خواب از بخش هاي مهم خانه است كه فضايي كاملا خصوصي در اختيار شما قرار مي دهد به عبارت ديگر حريم خصوصي اعضاي خانواده است. اتاق خواب محلي براي مطالعه كردن ، درس خواندن ، استراحت و خوابيدن است . اين كه اتاق خواب خود را به چه سبكي تزيين مي كنيد به سليقه شما بستگي دارد . از آن جايي كه دختران روحيات لطيفي دارند ، بهتر است اتاق خواب آن ها با روحياتشان سازگار باشد . در طراحي دكوراسيون اتاق خواب دخترانه معمولا از رنگ هاي گرم يا قوي مانند قرمز ، صورتي ، بنفش ، زرد و سبز استفاده مي كنند . البته بعضي از افراد به رنگ هاي سرد و خنثي مانند خاكستري ، آبي و طوسي علاقه دارند . پس نتيجه مي گيريم سليقه دخترخانم ها مشابه هم نيست وبا يكديگر متفاوت است . دختران به شيك و مرتب بودن اتاق خوابشان بسيار اهميت مي دهند و اكثرا دوست دارند وسايلشان در محل مناسب و مشخصي قرار داده شود . به همين دليل طراحي اتاق خواب دخترانه از حساسيت بيشتري برخوردار است . براي اين كه بتوانيم به اتاق نظم بيشتري بدهيم مي توانيم از يكسري كمد و قفسه استفاده كنيم . در اين بخش از سايت تيجور مجموعه اي از مدل هاي كوراسيون داخلي اتاق خواب دخترانه را براي شما فراهم آورديم كه اميدواريم از ديدن آنها لذت ببريد . پس براي ديدن اين تصاوير با ما همراه باشيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۴۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

بالش‌ها را چگونه تميز كنيم ؟

بهداشت روبالشي خيلي مهم است زيرا بيش از هر چيز ديگر با سر و صورت و تنفس شما در ارتباط قرار مي‌گيرد. به همين دليل دست‌كم هفته‌اي يك بار بايد روبالشي‌ها را عوض كنيد و هر روز بايد بالش‌ها را بتكانيد. ماهي يك بار بايد بالش را در هواي آزاد قرار دهيد تا هوا بخورد و حداقل سالي يك بار بايد پرها يا مواد داخل آن را بشوييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۲۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

طراحي كابينت چيست ؟

ارس دكور يكي از شركت هاي نام آشناي كابينت سازي است كه در شهرهاي مختلف خدمات ارائه مي دهد. از جمله خدمات اين مركز مي توان به كابينت سازي در كرج و كابينت سازي در تهران اشاره كرد.

طراحي كابينت | طرحهاي كابينت سازي تهران

اگر براي انتخاب طرح مناسب براي كابينت‌هاي آشپزخانه خود مي‌خواهيد اقدام كنيد، شركت ارس دكور با ارائه خدمات كابينت سازي تهران برترين، زيباترين و مدرن‌ترين طرح‌ها را با تنوع بالا در اختيار شما قرار خواهد داد. طراحي كابينت توسط كابينت‌سازان حرفه‌اي با بهترين مواد اوليه انجام مي‌گيرد و جالب توجه است طرح‌هاي منتخب مشتريان هيچ‌گونه محدوديتي از لحاظ طرح، رنگ و يا حتي مدل نخواهند داشت. اين امر موجب مي‌شود تا كابينت‌هاي آشپزخانه به صورت سفارشي و با اعمال سليقه مشتري طراحي و ساخته شوند و در نتيجه زيبايي و كاربري مطلوب داشته باشند. طراحان اين شركت كه كار كابينت سازي در تهران را انجام مي‌دهند، اين امكان را فراهم كرده‌اند كه شما بتوانيد تمامي اجزاي كابينت را خودتان سفارش دهيد. طراحي سفارشي كابينت با استفاده از نرم‌افزارهاي مدرن مثل: آرشيكد، تري دي مكي، اتوكد، كيچن دراو و… انجام مي‌گيرد.

انواع كابينت آشپزخانه

كابينت فلزي

كابينت‌هاي قديمي از جنس فلز ساخته مي‌شدند و تا مدت‌ها محبوبيت قابل توجهي داشتند اما با گذشت زمان و گسترش صنعت كابينت سازي انواع مدرن‌تر با متريال متنوع جاي آن‌ها را تا حدودي گرفتند. كابينت‌هاي فلزي خود بر اساس متريال‌شان به سه دسته تقسيم مي‌شوند كه عبارتند از: آلومنيوم، گالوانيزه و استيل

كابينت چوبي

كابينت چوبي با القا حس زنده طبيعت در آشپزخانه انتخابي بسيار شيك و جذاب است. اين مدل كابينت‌ها از تنوع بالايي برخوردارند و طراحي آن‌ها انعطاف بالايي دارد. از آن‌جايي كه در ساخت اين نوع كابينت از چوب خالص استفاده مي‌شود، قيمت نهايي آن نسبتا بالاست؛ البته اغلب چهارچوب اين كابينت‌ها با متريالي مانند ام‌دي‌اف ساخته مي‌شود و پس از اجرا بايد با رنگ پلي‌استر پوشش پيدا كند.

كابينت-تمام-چوب-در-اشپزخانه-زيباكابينت با مصنوعات چوبي

كابينت‌هايي كه با مصنوعات چوبي ساخته مي‌شوند عبارتند از:

كابينت ملامينه

در ساخت ورق ملامينه مثل نئوپان از خرده‌هاي چوب و چسب مخصوصي استفاده مي‌كنند و در نهايت يك روكش زيبا روي آن پرس مي‌كنند. اين روكش هم زيبايي و هم مقاومت بيشتري به محصول مي‌بخشد.

كابينت ام‌دي‌اف MDF

ورق‌هاي ام‌دي‌اف نيز مغزي شبيه به ملامينه دارند با اين‌تفاوت كه قدري فشرده‌تر هستند و لذا كيفيت و مرغوبيت بيشتري دارند. شركت ارس دكور با ارائه خدمات كابينت سازي در تهران كابينتي با كيفيت و زيبا را برايتان طراحي مي‌كند كه بتوانيد روكش آن را انتخاب كنيد.

جنس كابينت سازي كرج | كابينت آشپزخانه

همانگونه كه در ابتداي مطلب نيز اشاره كرديم اولين نكته اي كه در هنگام انتخاب كابينت براي آشپزخانه خود بايد در نظر بگيريد جنس كابينت مي باشد. در گذشته كابينت ها اغلب از جنس ورق هاي گالوانيزه ساخته مي شدند ولي رفته رفته با پيشرفت هاي روز افزاوني كه در اين صنعت به وقوع پيوست امروزه  استفاده از چوب و MDF در ساخت كابينت ها مرسوم تر شده است . از جمله مهمترين متريال هايي كه براي ساخت كابينت  از آن ها استفاده مي شود مي توان به موارد زير اشاره كرد:

چوب طبيعي

اگر به تاريخچه كابينت ها نگاه كنيم ، به دوره اي مي رسيم كه در آن كمدهاي كوچكي بر روي ديوار آشپزخانه ها  تعبيه مي شد  كه اين كمدها به وسيله  درب هاي چوبي كوچكي نيز پوشش داده مي شدند. در گذشته با اين كمدها اصطلاحاً  گنجه گفته مي شد. با عبور از زمان گنجه ها و نگاه به كابينت هاي حدود 50 سال پيش، باز هم با كابينت هاي تمام چوب مواجه مي شويم . در اين دوره كابينت ها  از جنس چوب طبيعي بوده و تنها در منازل افراد متمول و ثروتمند يافت مي شدند ولي  امروزه كابينت هاي چوبي مفهومي كاملا متفاوت تر از اين تصوير قديمي دارند و متريال چوب طبيعي به عنوان يكي از ارزشمندترين متريال هاي ساخت كابينت ها شناخته مي شوند. اين جنس از كابينت ها داراي وزن زيادي مي باشند ولي در مقابل رطوبت و نم نسبت به كابينت هاي ام دي اف و گالوانيزه بسيار مقاومتر مي باشند.  امروزه به دليل  مقاومت بالا  كابينت هاي چوب طبيعي ، از اين متريال بيشتر براي ساخت كابينت هاي ممبران استفاده مي شود.

MDF

اصلي ترين متريالي كه امروزه براي ساخت كابينت ها از آن استفاده مي شود ام دي اف مي باشد. كابينت هاي ام دي اف از يك ورق ام دي اف به زخامت 2 سانتي متر به همراه دو روكش پي وي سي ضد آب براق و يا مات در دو طرف كار، تشكيل شده است. كابينت ام دي اف از نظر تنوع طرح و رنگ، مدل ساخت و سبك هاي گوناگون آنچنان تنوعي دارد كه كمتر متريالي در بازار مي تواند با mdf  رقابت نمايد. اين نوع كابينت ها در كنار زيبايي و دوام بالايي كه دارند، مقرون به صرفه تر نيز هستند و به دليل دارا بودن اين خصوصيات است كه مي توان به جرئت گفت كابينتهاي MDF  امروزه بيش از 80درصد بازار كابينت سازي را به انحصار خود درآورده است.

كابينت-تركيب-مات-و-براق-در-طرح-هاي-نويناستيل

بهترين انتخاب براي آشپزخانه هاي حرفه اي و محيط هاي صنعتي ، كابينت هاي استيل مي باشد . اين نوع كابينتها به دليل جنسي كه دارند كاملا قابل شست و شو بوده و مي توان بدون نگراني از زنگ زدگي و يا رطوبت گرفتن به راحتي آنها را تميز كرد. تنها محدوديتي كه براي كابينتهاي استيل وجود دارد محدوديت تنوع طرح و رنگ مي باشد  ولي امروزه افرادي كه به دكوراسيون هاي ساده و غير تجملاتي مدرن علاقه مند هستند ترجيح مي دهند از اين نوع كابينت ها در آشپزخانه منزل خود بهره ببرند.

ورق هاي گالوانيزه

كابينت هاي فلزي به خصوص كابينتهاي گالوانيزه در گذشته هاي نه چندان دور به عنوان كابينت هاي پرطرفدار در ايران شناخته مي شدند ولي به مرور زمان و با تغيير ذائقه افراد و نيز افت كيفيت اين نوع كابينت ها ، امروز شاهد كاهش شديد محبوبيت اين جنس در ميان مردم مي باشيم. كابينت هاي گالوانيزه نسبت به ساير مدل هاي كابينت قيمت مناسب تري دارند ولي در مقابل آن به دليل  زنگ زده گي و فرسودگي آن در مدت زمان كوتاه، كمتر كسي نسبت به استفاده از اين جنس از كابينت ها در آشپزخانه خود رغبت نشان ميدهد.

كابينت آشپزخانه هايگلاس

كابينت هاي هايگلاس داراي ظاهري درخشان و براق مي باشند و از ورق هاي ( هايگلاس) تهيه مي شوند . امروزه كابينتهاي هاي گلاس در انواع مختلف من جمله كابينت هاي گلاس سفيد، كابينت هاي گلاس ترك، كابينت هاي گلاس سفيد طوسي و كابينت هاي گلاس كرم سهم عمده اي از بازار كابينت سازي را به خود اختصاص داده است كه دليل اصلي محبوبيت  اين كابينت ها همان ظاهر شفاف و شيشه مانند آن است ولي قيمت مناسب اين نوع كابينت ها را هم نبايد در اين افزايش تقاضا ناديده بگيريم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۲۴ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

راههاي شستن كلم بروكلي

مواد غذايي و به خصوص سبزيجاتي كه ما در سبد غذايي خودمان استفاده مي كنيم به دليل اينكه به صورت خام مصرف مي كنيم نياز به رعايت بهداشت و شستشوي صحيح و بيشتري دارند كه ما در اين مطلب شما را با سه روش شستن كلم بروكلي آشنا مي كنيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۰۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)